Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Som ett Kinderägg..Tre överraskningar på en dag.....

Av Elliot - 2 juli 2010 00:47

Ja, tisdagen var verkligen överrakningarnas dag.

Nr 1 Kulan var ledig

Nr 2 Husse kom hem med en alldeles egen bil till mig... "klart att Elliot skall ha en combi" sa han. och så blev det så   

Nr 3 Nu skulle vi ut och åka i överraskning nr 2, och jag tyckte att jag kände igen vägen....  

Och visst hade jag rätt!!!! vi hamnade hos Stella och Doris

MEN... det bara kryllade av krullisar hemma hos dom

  

Pia och Håkan hade kommit och hälsat på med Aldo, Giuggio

och Liq. Och Lena hade kommit med Flisa... ja herregud  det var ju bara att kasta sig in i högen och bara vara lycklig.

  

Giuggio eller "Gugge" som han nu heter verkade vara en trevlig prick

  

Här är Aldo . Vi var lite avvaktande mot varandra först..

  

Men han var en shysst kille så det var ingen fara

  

Här tar vi ett snack med Flisa, och jag talar om för Aldo att jag såg henne faktiskt först

  

Dorran kom fram och viskade i mitt öra att hon tyckte att Aldo var ganska tjusig... Vaaa nä nä sa jag glöm inte att du är min tjej

  

Hör du det!!!!

  

Den här sötnosen oxå. Nä jag bara skojar lite dom andra killarna får oxå leka med miiina tre brudar  

  

Gissa om Gugge och jag hade roligt

  

Visst är vi lite lika han och jag 

  

Här hänger Stella med i reijset...

  

Jag tyckte att Gugge skulle följa med mig hem för jag vill jättegärna ha en lillebror

  

Ja för f-n sa han , jag följer med dig hem

  

åsså en liten gissningstävling... vems goa nalletassar är detta tro????

Jaha så var denna roliga dagen slut och det var dax att åka hem igen. Hej då Pia och Håkan och alla voffsen det var så jättekul att få träffa er igen och tack Lotta och Lennart för att vi alltid får hälsa på er och få så mycket god mat

 Förresten .... jag fick allt åka hem ensam utan Gugge   

Men jag har ju min egen Zacco.

 
 
Torsten

Torsten

2 juli 2010 07:11

Vilka överraskningar alltså...på en o samma dag!!! Måste ha varit kul att träffa Pia o Håkan med alla hundar...är dom månne ute o provåker sin nya husbil?!!
Jösses, du o Gugge är ju jättelika, det kunde faktiskt varit din lillebror på riktigt :)
Vems är tassarna??? Liq's ? Aldo's ? Gugge's ? Doris ? Skitsvårt ju!!!
Trevlig helg o miljoners kramar!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

2 juli 2010 09:40

Ser jag ju på en gång att det är Doris´snygga spiror ju! Mysigare krullgäng har sällan skådats, och jag är sååå avis på allt ert bus! Gugge kan du kanske få adoptera, kämpa för det!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Lovis

2 juli 2010 21:41

Hej snygging!
Passa dig så att inte några andra hanar tar din plats som kung av Upphärad man måste bevaka sitt revir Elliot. Gugge är ju också så snygg att man nästan kolar av men du är fortfarande The King.
Kram från Lovis

 
Becca & Olga

Becca & Olga

2 juli 2010 21:47

Vad lyxigt med en alldeles egen combi ;)

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

2 juli 2010 22:50

Tjena Elliot!!!
Fasen vad kuligt ni har det alla Laggottosar. Jag tror att jag ska göra en lagottoplastik. Men då kanske ni skulle sakna mig som en tusan till colliepys. Nä, jag stannar nog kvar i min fina kropp. Nalletassarna kan ju inte sitta på någon annan en Dorran. Visst???
Killkram från Snygg-Göte!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Ludde

Ludde

3 juli 2010 00:11

Grattis till nya bilen. Visst ska en kung ha egen kupé där bak! Passade väl bra att inviga åket med en tur till alla de andra krullisarna! Klart att det är Dorrans fossingar! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Stella & Doris

Stella & Doris

3 juli 2010 00:53

Tjenare på dig, ja visst hade vi kul i alla fall de yngre :-)
I dag har vår matte varit iväg och träffat Gugge o gänget men vi fick inte följa med :-(
Nu har det skruvatsmöbler här i två dar, vi börjar tröttna!!!!

Ha det bäst Kungen!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Totti

Totti

3 juli 2010 01:05

Vilket party! Synd att man bor så långt bort.
Jag tror också att det är Dorrans lurviga som finns på bilden!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Totte

Totte

3 juli 2010 18:08

Det måste vara Liq's tassar? :-)

http://lagottototte.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

4 juli 2010 12:15

Oj oj oj vilken Lagotto-träff. Ni verkar ha haft det toppenkul tillsammans. Tur att du har Zacco när du inte fick ta hem din kompis Gugge. Det måste vara Doris fina nalletassar på bilden. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Sigge

Sigge

4 juli 2010 13:26

Jo, jo en del som roar sej kungligt!!!
Avubdsjuk jag blir på dej som fått träffa Pia och gänget.
Självklart är det Doris tassar

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Älsa o Ästher

Älsa o Ästher

5 juli 2010 10:18

Oj så skoj du verkar ha haft det, och en alldeles egen bil också=) det var som tusan! Vi gissar på att det är Aldos snygga nalletassar!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

6 juli 2010 00:53

Tjena kungen. Så jädrans kul vi hade det hos Doris och Stella. Länge sedan vi rejsade så mycket. Mamsen blev så nöjd av att se dej igen. Hon tycker du har blivit en himla snygg och välväxt gosse. Du skulle nog allt ha Giuggio till lillebror, ni hade det ju så kuligt tillsammans, ja vi andra också så klart. Hoppas vi ses snart igen
pussar
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

6 juli 2010 20:14

Vilken härlig busdag du haft ! Det är skoj, men det blir fort varmt. Kul att du fått en ny egen bil, det har jag med ju, eller ja jag får väl dela den med Hector förståss.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

9 juli 2010 00:10

"nalle tassarna" är Liq´s kan inte vara någon annans....! Oj oj oj så kul du haft! Tur att inte Primo var där;) han hade nog satt skräck i alla småpojkar och stuckit med alla brudar själv!
Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

9 juli 2010 22:23

Taskigt av Kulan att inte Gugge fick följa med dig hem!!!! Ni hade passat bra som "bröder"!!
Finns bara EN som har sååå goá tassar de e´DorrigaD ;)
Pusss på dig "totten"

 
Sophia

Sophia

10 juli 2010 01:08

Åh vad kul ni verkar ha det! Vart är det ni håller till?

http://lagottonytt.bloggplatsen.se

 
StellaBella

StellaBella

11 juli 2010 09:54

Vad roligt ni verkar ha det! Ni kan ju nästan starta ett lagotto zoo där hemma.
Jag tror att det är Dorrans ben på bilden.
Ha de så bra!
Kram Stella

http://stellabella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards