Kulans Elliot

Alla inlägg under maj 2011

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back.....

Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)

 

När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska på hällen på spisen (!!!!! ) Eftersom hon jobbar på restaurang så luktar hennes väska oemotståndligt gott så den måste ju undersökas.

Jag hoppade upp på spisen och kom åt ett vred till en platta och då gick det så här....

  Jag tycker faktiskt att det var Kulans fel... man ställer inte väskor på spisen, eller hur!!!  Husse säger alltid att Kulan är en mästare på att bränna pengar så jag försökte bara att hjälpa henne :-)  Nej skämt åsido, man skojar inte om sådant här för det kunde gått riktigt illa. Jag vet att jag inte får hoppa på spisen, men jag var tvungen att kolla så det inte låg en saftig biff i väskan.....

  

  Kulan,,, det var inte meningen

 

Häromdagen var vi hos Mia, det gillar jag för alla bara älskar mig och kramar mig

   Mmmmmmm.... gose Emma....

  

 

   Mmmmmmm.... goseMia

  Mmmmmm... goseAnton...

 

Men så PLÖTSLIGT bryts förtrollningen

  Ja ni ser själva..... pinsamma Kulan. Det skulle tas kort på Anton och vem dyker upp då!!!

  Så skall det se ut...

  Meeeen, då dyker hon upp igen som gubben ur lådan, Pinsamt!!!

  Herregud ta mig här ifrån.

  Talking to me!!!

Förresten... Kulan och jag vann en tävling häromdagen.

Man skulle göra en pratbubbla med text i till ett foto.

Gå in på http://tassintryck.blogspot.com/ och kolla

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards