Kulans Elliot

Alla inlägg under mars 2011

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!   

 Fasen oxå, nu har hon genomskådat mig igen!!

 

 " Den bara rullade fram till mig på golvet", försökte jag lite försiktigt. "Nej du" sa hon "det där går jag inte på... lyft på rumpen".

  Tyyypiskt, nu har hon kommit på mitt gömställe.

"Men Elliot du vet ju att man inte får knycka saker", sa hon. "Tjööööta!" sa jag,

 "du håller ju bara på med monstermaskinerna så då kan välan jag oxå få ha lite skoj, eller!!!

Ja ja, till slut var hon go igen. Hon kan inte vara arg på mig  så lång stund när jag tittar ju på henne med mina cockerspanielögon!!!! va,,...vad sa jag nu!!!!  jag menar ju lagottoögon :-)

Hon är faktiskt ganska snäll mot mig Kulan, igår hade hon köpt nya filtar och kuddar till soffan  mig.

Visst blev det fint,  ja, huvudet är mitt, resten är filt he he.

  Och ett alldeles nytt skinn till min pall som jag alltid sitter på när jag tittar ut.

Ja som ni ser så har det inte hänt så himla mycket i mitt liv på sista tiden, nu går vi bara här och väntar på våren!!




Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka......

Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag   

  

"Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då är det MIN  mat!!!!!

  

Kulan!!!!! hur kan du göra mig så besviken????  

Men så plötsligt stog den där....sååå fin och bara min.

  

En hel burk med godis... Puss Kulan!!!!

Häromdagen så kom både Mia,Emma och Anton, och inte nog med det... min bäste kompis oxå!

  

Kom igen allihop, sa han   Följ mig, för nu skall här lekas..

.

  

Vi går över snötäckta berg fallera

med pinne i käften för idag e ja gla" sjöng jag

 

  

Zacco och jag började med lite dragkamp för att värma upp...

  

Kom igen då din lille skit och visa lite muskler, sa Zacco.

  

Han mobbar alltid mig för att jag minst, fast innerst inne är han väldigt mjuk och kvinnlig he he

  

Kolla vad han stjärnar sig.. suck!! det är så typiskt Zacco

  

Här stjärnar han sig för Anton och visar hur stark han är, men där vinner han inte.

Plötsligt fick vi besök

  

Det var min granne Jack,här han lagt in turbon  Yiiipiii  vrålade han!!!

  

han är snabb som en iller, Jacken!  

 En ny kille i gänget,jag har tyvärr glömt vad han heter, men han var oxå ganska cool.

Jag tycker väl att han smörar lite väl mycket för Emma, men det får gå för denna gången , han är ju trots allt ny i gänget .

  

 Vi snor hennes mössa sa Zacco så hon får lite annat att tänka på

  

Men denna gången var Kulan snabbast..

  

Kolla Torsten, jag kan nästan hoppa lika högt som du!!!!

    

När vi kom hem igen var det fikat taijm, Anton hade bakat dumlekakor. Hans kall förresten börja på restauranglinjen nästa år så det finns gott hopp om den pöjken hi hi

  

Sen softade jag med lite musik och så hade det gått ännu en dag i Elliot Anderssons liv.....

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards