Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Sportlov med spa... osså har lammet tystnat!!!

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig??? 

    I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag speciellt ledsen för det inte.... jag vet ju att både Emma och Anton är hemma en hel vecka och har dom sportlov så är det väl bara rättvist att jag oxå har det

         Det började med en delikat frukost

  

En skiva ost med kaviar, det får jag alltid av hussen varje morgon och man skall ju inte frångå sina vanor :-)

Mia och Emma hade bestämt att ha en spa-dag och bara koppla av. 

"Ska ni spa-a så skall jag spa-a" sa jag " för jag behöver veeeerkligen koppla av !!

   

Inte f-n vet jag vad Mia håller på med, det ser ut som att hon har missat munnen med gurkan men man blir ju aldrig klok på dessa fruntimmer...

"Nu är det väl iallafall min tur" sa jag

  

"Meeen, jag skiter väl i badmössan, var fasen är gurkan????? "

"Luuugn och fin" sa Mia "du behöver väl inte stressa så, vi skulle ju koppla av"

  

Så här sitter jag nu och kopplar av....

  

Men så kom jag på en sak: "Tänk om alla killarna på bloggen ser mig nu....." Så när jag hade kopplat av en stund så käkade jag upp gurkorna

  

Emma slapp minsann att har ögonen fulla med gurka hon satt och stickade en halsduk till Kulan medans hon kopplade av...

  

Efter en stund var det dax för lite stretching, tyvärr har jag ingen bild på Mia när hon gör det  ( och tur är väl det   ) )så ni får titta på mig i stället

  

Här får jag lite go massage...

Men så plötsligt !!!!!

  

Vad är detta ???? "Jo nu skall vi ha lite pedikyr och manikyr" sa Emma.

MEN DÄR GICK GRÄNSEN!!!!!! Icke sa Nicke, ni kan fila och klippa på era egna klor men mina ger ni fasen i. Tvi vale...

Pedikyr och manikyr = TORTYR!!!

Jag tyckte att jag hade kopplat av tillräckligt så jag beslöt mig för att slakta ett lamm i stället  

  

Så nu har lammet tystnat......

Psssst... säg inget, men i morse snuttade jag hål på Christers påslakan, det är ju min stora passion här i livet. Vi får väl se hur länge jag får stanna   

 
 
Ingen bild

Emma & Mia

25 februari 2011 00:45

Ja du Elliot! Vi tycker att dagens sammanfattnig var outstanding, vi fick oss ett gott skratt!
Vi kan garantera att du kommer få ost och kaviar till frukost imorn men lammsteken är tyvärr slut =)
Du behöver inte heller skämmas över att spa-a med gurka, de andra killarna har säkert redan gjort det! (fast i hemlighet) hihi

Puss och Kram Emma & Mia

 
becca

becca

25 februari 2011 12:28

Haha ;) Vad snäll du är som bara sitter med badmössa och gurka :D hehe

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Edith

Edith

25 februari 2011 13:03

Elliot ... du är oslagbar med badmössan på huvet och gurkskivor på ögonen. Gurka ska tydligen göra underverk med trötta ögon. Hur känns det så här efteråt? Blev du som ny? Trevlig helg!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

25 februari 2011 19:37

Snuttat hål min stora passion, matte säger att filtarna i våra knopplådor ser ut som tesilar, hihi. Slakta mjukisdjur är en annan hobby som jag har, vi är nog rätt lika och inte gillar jag pedikyr heller men man får väl lov att bjuda till lite. Fast spa-andet nej, såna tilltag får du ha för dig själv, fast du bjussa matten på ett gott skratt i alla fall.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

25 februari 2011 19:54

Jag säger bara: Fjolligt! Nu får du nog rycka upp dig och sätta på kronan på huvet i stället för duschmössan! Ja menar - hur skulle JAG se ut om jag spökade ut mig så där??? Tur att du klarade klorna i alla fall, och lammet slapp i alla fall gurka och mössa... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

25 februari 2011 23:31

Nu har mamsen ont i magen av allt skrattande. Ja inte åt dej, med gurkor för ögonen och spamössa på!!!!!!!!!! utan åt Mia förståss. Du är ju bara för go du våran prins. Skratt skratt och vovv vovv. Fan vad vi älskar dej

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Smilla

Smilla

26 februari 2011 08:14

Oj oj asgarv, min matte skrattar sig fördärvad när hon tittar in här. Men Elliot vad är det med dessa människor gurka ska man ju ha i munnen ska det vara så svårt att fatta. Puss på dig sötnos.

http://smillaochjag..bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

26 februari 2011 16:47

Alltså, jag skrev ett långt inlägg om gurkor och mössor och lamm igår, men det försvann tydligen i cyberrymden! Och kaviar, kaviar har jag aldrig smakat!
PS Du kan gå SMS-kurs hos mig om du vill!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

26 februari 2011 18:44

Säger bara ASGARV! Jösses är på dåligt humör så ska man då tusan kolla in hos dig för där är det ju cirkus jämt! Herre gud så jag skrattade när jag såg dig med gurkorna på ögonen och mössan....Hmmm måste bättra mig jag som var smått galen förr oxå när jag bloggade...nu är det mest trååååååk!En stor jäkla kram till er alla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Salle

26 februari 2011 19:51

Matte håller med föregående talare och jag kan bara vara enig! Du är för skön du :) Klart en kung ska ha spa och lammkött ;)

 
Doris med matte och husse

Doris med matte och husse

28 februari 2011 13:12

oj oj oj vad vi skrattade åt dessa härliga bilder!
Du är ju för söt i spamössa och gurkor :)

http://lagottodoris.bloggplatsen.se

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

2 mars 2011 20:50

Ursäkta men var är spaaet????
Jag trodde jag skulle få se en massa utsökta spagropar........
Men gurka på ögonen och mössa???
Underligt spa...........

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
floridatjej åButtonsttonsButtons

floridatjej åButtonsttonsButtons

6 mars 2011 02:40

Elliot, Elliot, Kungen av Upphärad........spa är helt ok, men inte duschmössa för fan............vi är tuffa killar..glöm inte det......fast om spagrejjora är ätbara så .......tja kankskr
Många blötpussar .....

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Av Elliot - 11 februari 2011 00:55

Tjabba... Elliot här... Nu har hon gjort det igen Kulan.... förnedrat mig alltså! " Kom lille gubben", sa hon och rösten var lika len som det smör jag åt upp höromdagen " du skall få prova en sak"..   Det är så att hon och Mia har fått beställn...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards