Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Ännu en dag i Elliot Anderssons liv.....

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka......

Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag   

  

"Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då är det MIN  mat!!!!!

  

Kulan!!!!! hur kan du göra mig så besviken????  

Men så plötsligt stog den där....sååå fin och bara min.

  

En hel burk med godis... Puss Kulan!!!!

Häromdagen så kom både Mia,Emma och Anton, och inte nog med det... min bäste kompis oxå!

  

Kom igen allihop, sa han   Följ mig, för nu skall här lekas..

.

  

Vi går över snötäckta berg fallera

med pinne i käften för idag e ja gla" sjöng jag

 

  

Zacco och jag började med lite dragkamp för att värma upp...

  

Kom igen då din lille skit och visa lite muskler, sa Zacco.

  

Han mobbar alltid mig för att jag minst, fast innerst inne är han väldigt mjuk och kvinnlig he he

  

Kolla vad han stjärnar sig.. suck!! det är så typiskt Zacco

  

Här stjärnar han sig för Anton och visar hur stark han är, men där vinner han inte.

Plötsligt fick vi besök

  

Det var min granne Jack,här han lagt in turbon  Yiiipiii  vrålade han!!!

  

han är snabb som en iller, Jacken!  

 En ny kille i gänget,jag har tyvärr glömt vad han heter, men han var oxå ganska cool.

Jag tycker väl att han smörar lite väl mycket för Emma, men det får gå för denna gången , han är ju trots allt ny i gänget .

  

 Vi snor hennes mössa sa Zacco så hon får lite annat att tänka på

  

Men denna gången var Kulan snabbast..

  

Kolla Torsten, jag kan nästan hoppa lika högt som du!!!!

    

När vi kom hem igen var det fikat taijm, Anton hade bakat dumlekakor. Hans kall förresten börja på restauranglinjen nästa år så det finns gott hopp om den pöjken hi hi

  

Sen softade jag med lite musik och så hade det gått ännu en dag i Elliot Anderssons liv.....

 
 
Rudi

Rudi

9 mars 2011 07:35

Vilken kakburk!! Hur gott var det på en skala? Rena födelsedagspresenten på en vardag! Lyx!
Lyxigt med tre buskompisar plus människor också.
Vad diggar du för slags musik, Elliot?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

9 mars 2011 21:50

En sån härlig dag! DEN burken var fin. Jag får ha mina kex i en gammal begagnad plastlåda från en godisbutik. Kul bus med Zacco och de andra. Du ser ju nästan ut som Stefan Holm när du hoppar! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

10 mars 2011 10:10

Va, har du fyllat år, eftersom matte köpt en sån stor burk me godis. Sen får du träffa en massa polare, är det säkert att du inte fyller år för nåt måste dä va, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
floridatjej åButtonsttonsButtons

floridatjej åButtonsttonsButtons

10 mars 2011 13:00

vilket härligt liv du lever, så mycket kul på en vanlig vardag.........ska försöka få matten att gå ifrån symaskinen idag. Jag hörde nåt om bad tror jag.........det är bara att vänta och se .....blötpussar till dig snygging

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

10 mars 2011 23:23

Nämen jisses vilken massa spännande saker du har haft för dig medan matte min legat på latsidan och inte orkat lyfta en tass för att blogga. En massa annat har hon misann gjort, som att städa balkongen, lägenheten, diska flera gånger, sovit och jobbat vid datorn för jobbet. Men blogga nänä det har hon inte hunnit med. Nu måste jag göra ngt åt den saken.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan

11 mars 2011 11:28

Jösses vilka kakor och smarrigheter och massa skojjsigt bus "fallera":) haha! Ja Günter den lille fan..tror han stack till Japan för att surfa på vågorna...så han är nog Gone with The Wave! Usch krakarna där borta ska man inte skojja om...men Günter var ju som han va och likaså hans kusin Gerhard som ju var den som kom till mig först...jävla släktingar jag har;)
Tjoflöjt påer!

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

12 mars 2011 00:17

herre tid så många kompisar du har att busa med. Vi undrar var din mamsing har köpt den där trevliga godisburken, är det på Netto måntro?
Jädrans vad du kan hoppa, men det har vi ju sett förr. Nu är du helt klart i Torstens klass. Vi ska vakta på Bengta när Lotta och Doris kommer i morgon, annars kan hon ju få tassar. Bra att du varnade oss.
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Torsten

Torsten

12 mars 2011 10:19

Grabben! Du hoppar inte bara NÄSTAN lika högt....Jag tror fan att du hoppar HÖGRE!!!!
Bra jobbat, kompis! Vi kanske borde hoppa tillsammans....:)
Puss o kram till er alla!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Totti

Totti

14 mars 2011 05:26

Hoppsan, vilken spänst man får av de där kakorna! Skicka några med posten, är du snäll!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Stella o Doris

Stella o Doris

14 mars 2011 08:09

Ja jösses, det finns bra dar och så finns det bättre dar, det där måste ju ha varit en av de bästa!!

Du spar väl lite godis tills vi kommer?

Puss o kram hela dan

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Älsan o Bollnäsan

Älsan o Bollnäsan

15 mars 2011 09:18

Meeeen wooow vilken godis burk!!! Antar att det inte finns nåt kvar i den nu?!=) Hihihihi...vad vi fnissade när du hade spadag..Elliot....du var skitsnygg i gurkskivorna..*hihihii*...

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

16 mars 2011 12:40

Vilken urtjusig godisburk. En sån skulle jag också vilja ha. Ska allt prata med matten jag. Du kan hoppa högt Elliot ... ja man kan nästan kalla det att flyga, tycker jag. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Av Elliot - 11 februari 2011 00:55

Tjabba... Elliot här... Nu har hon gjort det igen Kulan.... förnedrat mig alltså! " Kom lille gubben", sa hon och rösten var lika len som det smör jag åt upp höromdagen " du skall få prova en sak"..   Det är så att hon och Mia har fått beställn...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards