Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Gääääsp!!!!

Av Elliot - 29 oktober 2010 02:11

Halllååå... ser ni mig!!!!

 

  

 Men... var fasen är jag? 

  

Ser ni mig nuuuu då???

  

Jag har så jäkla tråkigt, det bara regnar och regnar

 

  

Zzzzz.. 

Jo, men förresten,,, jag har fått en ny filt i soffan, för den gammla tog ju slut.  

Ja detta är den gammla filten. Kulan säger att det är jag som har snuttat,men jag säger att vi har fått mal i huset..

  

Här är min allra nyaste, den är i päls och är inte snuttvänlig (tror hon)

Förresten det har jag ju glömt att berätta... förra veckan när Kulan fyllde år (hon är väääldigt gammal nu)så frågade  hussen vad vi skulle ge henne för present. Det är väl inte så svårt sa jag, vi ger henne det vackraste hon vet. Och det gjorde vi..

  

Kolla vad som hänger på väggen över soffan!!!

  

Japp det är jag. Den är på canvas och blev jättefin, eller hur. 

  

Hon fick lite grönsaker oxå av husse.

På tal om grönsaker så är hon jättestolt att hon har fått en orchideé att blomma om. Den fick hon av Zacco och galna mösstanten för ett år sedan

  

Visst är den vacker.

  

Nä mina vänner, nu skall jag hasa mig in i sängen och lägga mig igen och hoppas på att det blir fint väder i morgon

Godnatt!!

 
 
Rudi

Rudi

29 oktober 2010 09:13

Vilken fantatiskt vacker, supersnygg tavla hon fick, din Kula! (Grattis förresten) Hela huset fick ju ett lyft! Attans bra uttänkt av hussen! Men annars var det degigt hemma hos dig tydligen, har dom inte regnställ hos er? Nu får du allt se till att få ut dom i skogen. Efter det blir det skönt att sträcka ut sig (och ev snutta lite) på nya fluff-filten! Ha en udnerbar helg!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Stella

Stella

29 oktober 2010 09:57

Man måste ju ha lite tråkigt ibland för då uppskattar man de roliga stunderna mer :-)

Vi ses ju i morgon då kan vi ha kul, om jag är på humör vill säga.... Hmmm, du har väl med presenter???
Snygg tavla, men varför är inte jag med???

Kram på er!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ressu&Rolle

Ressu&Rolle

29 oktober 2010 11:12

Grattis i första hand till er matte, men också till er alla som fått så fint på väggen där vid soffan.
Hoppas ni får en fin helg med fint väder.
Ressu skall på söndag visa två nya tjejbekanta, två lagottoflickor, hur man letar tryffel....
Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
Ludde

Ludde

29 oktober 2010 23:43

Det var nog den finaste tavlan jag sett. Riktigt kunglig skulle man kunna säga! Hälsa Kulan och gratta från mig! Snacka om gröna fingrar... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Älsa o BollnäsTrollet

Älsa o BollnäsTrollet

30 oktober 2010 07:12

GRATTIS kulan i efterskott...jösses vilken snygging på tavlan!!! Förtsår att hon är glad över den:) Vad fint ni har inne hälsar våran matte...hon undrar hur ni lyckas hålla soffan såå fin=) här har vi en brun ful skinnsoffa som det snart är hål i=))) tyg finns inte på världskartan att vi skulle kunna ha säger hon=)
ha en skön lördag!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Becca & Olga

Becca & Olga

30 oktober 2010 09:52

jättefiln ktavla :D
Men oj vad är det för bamse hål, är det ett grävliggryt eller har du gjort det själv ;)

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Patricia

Patricia

30 oktober 2010 10:56

Hej!
Tack för kommentaren på vår blogg.
Kul dessutom att fått kika runt på din.
Jättefin med många härliga bilder så hit kommer vi fler gånger.
Ha en bra dag!!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

30 oktober 2010 17:16

Jag tittade och tittade MEN jag såg dig inte...Såg bara massa grönskaer som Kulan fått av husse...jo jag såg ngt som liknade dig ,en vacker tavla.....Du hälsa grattis och kram till Kulan och du....jag skojjade såg dig faktiskt hur tusan kan man undgå en sådan sötnos??
puss på din söta nos!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Bella & Smilla /Bengta

Bella & Smilla /Bengta

30 oktober 2010 19:19

Ha ha hur skulle vi kunna undgå att se dig lille charmören. Det är nog den snyggaste tavlan vi sett men det måste bero på det underbart snygga modellen. Jättefin tavla.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Edith

Edith

31 oktober 2010 07:39

Grattis till matte lite i efterskott!
Vilken fin present hon fick ... tavlan var helt fantastisk. Och blommorna också. Ha' det så bra!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Sigge

Sigge

1 november 2010 20:15

GRATTIS till Kulan i efterskott.
Antar att hon är som min matte inte en dag äldre än 18.
Supersnygg tavla.
Matte pratar om att en sån med mej som motiv skulle hon kunna tänka sej

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Buttons å floridatjej

Buttons å floridatjej

3 november 2010 02:56

kanonsnyggt porträtt tycker jag, och du snygging, ge Kulan en blöt grattispuss från mig........

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards