Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Söndags-Zaccon....

Av Elliot - 22 mars 2010 01:41

Dagens Zacco

 

  

 JA här är han igen Självplågarnas kung

 
 
Rudi

Rudi

22 mars 2010 07:59

Hahaha! Ojopjoj!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

22 mars 2010 13:39

Zacco....gillar honom mer o mer :)

http://prinstorsten.blogg.se

 
Wille

Wille

22 mars 2010 14:32

Nämen jösses så han gör ! Den såg skojig ut. Hälsa zacco också, han verkar vara en kul kille han med.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

22 mars 2010 17:49

Kors! Förstår inte hur han bär sig åt...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

22 mars 2010 22:38

Vilken härlig kompis du har Elliot...vad skulle man göra utan vänner :-))
Pussar till er båda!!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards