Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Elliot, lemlästaren.....

Av Elliot - 16 mars 2010 23:39

Japp, här ligger hon nu, lemlös och hemlästad, trebent och knorrlös.......

 

                            Min Mia snyft.... 

  

F`låt Kulan, jag kunde inte behärska mig

   

ja ja det är knorren som ligger där, foten har jag ätit upp

   

Suck,,, snyft, jag har ingen karaktär

   

men,jag hade henne ju en hel månad....

    

Vilken tur att Anton kom,titta vilka fina hörlurar han har hade

  

här ligger dom på marken, men jag blev ju så jäkla glad när jag såg honom

  

men som den goe kille han är så blev han inte arg på mig

  

När vi var ute så kom det en liten kille fram och klappade mig. Gissa vad han sa:  Åh vad fin han är ,men har inte mycket till ögon stackarn    Så sant som det är sagt så det blir nog klipp i kväll.

  

Så var det då dags för dagens rejs.....

  

 

Här tar jag en dubbel nacksving på Zacco 

 

  han faller som en kägla...

 

sen brukar jag avsluta med att stampa på gonom 

  

sen springer vi tillsammans in i dimman 

 

Vaaaa.... vad sa du... godis...!!!!

mmmmm...." gött"

 

Eftersom Zacco har ett gummifejs och en gummikropp så tänker Kulan lägga in en "Dagens Zacco" varje dag. så håll till godo , här är dagens bild

    Det blev visst två

 

 

  

 

 

  

För bövelen, släpp ut mig från lådan.... 

 

  

Godnatt mina vänner... vi syns imorgon.

 
 
Älsa & Ästher

Älsa & Ästher

17 mars 2010 06:14

ojojoj...stackars Mia knorrlös och trebent..meen det är sånt som händer;)
Men du vilka heeeelt heeelt underbara bilder på dej och din vän Zacco!!!!!! Kulan är en superfotograf!!! Matte blev nyfiken på vad hon har för kamera? Vi har en Nikon D90 och den är matte jättenöjd med..bara det att hon inte lärt sej den än med alla inställningar man kan göra =))
ha en bra dag=)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

17 mars 2010 06:44

Hej Elliot, Stackars lilla grisen ... nu måste du trösta henne och ta hand om henne på bästa sätt. Idag kommer min bästis Hilda till mig. Då ska matte ta kort på henne och lägga ut, så får du se hur lika hon och Zacco är. Ha' en bra dag!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Stella & Doris

Stella & Doris

17 mars 2010 07:46

Hej din lille marodör, det var ju tur att det var grisen Mia som rök, hade ju varit värre om det var VÅR Mia som blev lemlös och hemlästad...

Göm nu för fanken saxen så du inte åker på ansiktsklippning, vi tycker att du är görsnygg nu, behövs ingen klippning!

Ha en underbar dag

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

17 mars 2010 08:25

Var inte lessen, Elliot....världen vimlar av nya griseknoar!!! Fast å andra sidan fanns det ju bara en Mia...:o
Zacco påminner om min Yrsa, jag menar med gummikroppen...hon skulle kunna slå knut på sej!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

17 mars 2010 09:09

Men Elliot-totten, den fina Mia-grisen som du var så glad över och så stolt över. I och för sig är hon väl fortfarande lekbar. Nöffar hon än?
Dagens Zacco ser vi fram emot!
Kram
PS Alf äter inte pannkakor, mend et gör jag!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Wille

Wille

17 mars 2010 12:39

Nämen Elliott vad gör du med grisen. Inte snällt. Matte skrattade lite när hon sedan såg dig göra "nacksving" på Zacco. Vi ser också fram emot dagens Zacco.
ha dte skönt nu i solen (för det har jag )!

http://willebus.bloggagratis.se

 
Salle

Salle

17 mars 2010 20:22

Ja du Elliot. Det är inte lätt när man vill vara kreativ och undersökande ;) Du hade ju kunnat hitta en förmögenhet om du haft tur och då hade det säkert helt plötsligt varit det bästa du kunnat göra, eller hur? Svårt att veta hur man ska kunna tillfredsställa dessa mattar :S Jag kan ge dig ett litet tips: undersök magen nästa gång ;)

http://salle-salvatore.blogspot.com

 
Ressu

Ressu

17 mars 2010 23:22

"Den som gnager mycket mister ofta hela stycket" eller hur det heter. Men du ....... lugn ..... världen är full av grisar med knorr. Se till att du är med när ni hämtar posten om ett par dagar. :-)

http://www.ressu.se

 
Ludde

Ludde

18 mars 2010 08:47

Tänkte väl det! Den grisen har viftat färdigt, men det finns riktiga grisar ute i markerna. Fast skitmatte säger att jag inte får gnaga på dom heller. Ska bli kul att följa Dagens Zacco...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

18 mars 2010 12:53

Vi är helt imonerade av dej, att du hade Mia så länge. Det tar sej som mordbrännarn sa när dasset brann.
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Förra året vid denna tiden...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards