Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Min Mia och jag bloggar idag.....

Av Elliot - 15 mars 2010 18:54

 Mia har varit här idag och på förmiddagen tog vi vår vanliga promenad.

 

Eeeelllioooot,  sa Mia, jag kan väl få blogga med dig idag.. snääääällla...

   

OK då, sa jag. Det kan vara skönt att slippa Kulan ibland he he he då kan vi skriva vad vi vill   och kanske ge igen lite...

   

    JIIIIHAAAA     here we go again.....

 

Kolla Elliot, Kulan har stupat,, hjälp till att få upp tanten........

  

Här sitter Kulan och tar sig inte upp hi hi men nu får hon igen för gammal ost, säger Mia  

Jag tror jag skrattar ihjäl mig.... men du pssst Zacco...  

You talking to me?????????????!!

  

Sniff sniff... det ligger något  i luften....

  

japp något är på gång...

  

Du Elliot låtsas som ingenting, men min matte Ingela knaprar penicilin så hon kan inte skratta, sa  Zacco  

Oooops,,,,,,

   


   Hmmm. jag tror att det är dax att gå hem med Ingela....

"Men kul har vi haft", säger Mia "för när man kommer till Upphärad då händer det grejer, där vilar inga ledsamheter,  och där bor nog Sveriges galnaste tanter"

 
 
Stella & Doris med matte Lotta

Stella & Doris med matte Lotta

15 mars 2010 22:05

Hmmmm, ja vad ska man säga... Vi väljer nog att (nästan) hålla tyst, ni är ta mig f-n inte kloka där borta i Upphärad....

Men du Elliot, du är allt otroligt söt, det är vad vi väljer att säga!!

Kramar från Boråsbrudarna

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

15 mars 2010 22:40

Vi håller allt med Boråsbrudarna om tanterna. Sedan håller vi med om att du är den snyggaste kungen vi vet
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

15 mars 2010 23:05

Håller nog med om tanterna. Jag har en här som säkert platsar...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

16 mars 2010 07:20

Hahaha....succé för gästbloggaren Mia!!! Galna tanter är ju faktiskt nåt av det bästa jag vet....:D
Elliot 'the king', du är snyggast av alla kungar jag känner (himla tur att man är Prins *fniss*)
Puss till de galna tanterna, Mia och så duuu förstås Elliot!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

16 mars 2010 07:49

Jag har hört om valpträff, rasträff och sånt. Kanske vi ska ha en Tant-träff och föra ihop galna tanter? Förresten , jättesnygg ny profilbild på dig Kungen!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Mia

16 mars 2010 09:09

vi ses snart igen elliot, för nya galna upptåg, hehe :)

pusspuss på dig ;D

 
Edith

Edith

16 mars 2010 19:48

Vilket kuliga kompisar du har. Du kan inte ha en tråkig sekund. Och vet du vad ... din kompis Zacco ser precis ut som min bästis Hilda. Hon kommer imorgon och då ska jag fota henne så du får se. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Sigge

Sigge

16 mars 2010 20:12

Håller de på och startar "Galna tantklubben" eller?
Tror min matte skulle passa där

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

16 mars 2010 22:25

Men Elliot inte fan sniffar man tanter i ändan!!
Hehe ja att dom är galna...hålls med, jag är ABSOLUT inte sådan...;) hörru grabben hälsa galna Kulan och ha det så himla gott!
Puss på din söta näsa!

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards