Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Förbjuden kameraövervakning??????

Av Elliot - 27 januari 2010 00:44

Ja, det är det jag undrar.... får man verkligen ha kameraövervakning hemma????

Njae,, det är väl inte riktigt så, men nu har hon kommit på mig igen ,Kulan.

Det är ju så att hon brukar ta kort för Sykulans hemsida, och det var dax för det idag. Men då upptäckte hon något i högerkanten på bilderna som INTE skulle vara med....

  

Något lurvigt...

  

 Hmmm...

VADDDÅÅÅ... syns jag????

   

bilder säger mer än ord...

   

Vadå,,, fattas det nåt på pallen??

   

Näee Kulan, jag skulle aldrig stjäla nåt från dig, jag stjäl bara mössor...  

  

he he he ...

  

Om jag gör så här nästa gång, så ser hon mig inte... eller??

 
 
Ingen bild

Totti

27 januari 2010 03:07

Rackans Kulan. Kolla om hon verkligen har länsstyrelsens tillstånd för kameraövervakning. Annars kan du stämma henne för integritetskränkande behandling.

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

27 januari 2010 07:09

Hihi din lille ögontjänare men vad ser vi en Hello Kitty kudde jag det måste vi ju bara beställa till Miranda.
Otacksamt när man bara vill hjälpa till för det var väl det du skulle göra fluffa till kuddarna lite.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Torsten

Torsten

27 januari 2010 07:24

Du är skojig du, Elliot! Det är Kulan också....:)
Ha en riktigt bra dag"
Puss o kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

27 januari 2010 07:49

Snygg du är i mössan, Elliot-tott! Och du, att smyga till sig vantar, sockor och sånt ÄR väldigt roligt, så jag förstår dig precis. Baskat också att din Kula kom på dig.
Yllekram från mig

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

27 januari 2010 16:22

Min matte kör också med kameraövervakning. Jädrans vad taskigt. Jag känner mig hämmad, min kreativa påhittighet smulas sönder. Vi får välan överlista mattarna. Hm! Jag hör av mig när jag kommit på något fyndigt. Kram så länge!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Sigge

Sigge

27 januari 2010 18:46

Jag tror att Kulan skulle sälja minst dubbelt så mycket om du var med som modell på alla bilderna!
Eftersom hon inte berättat om kameraövervakningen är hon skyldig dej MINst tre HELA semlor och ett kilo grisöron!!!!!!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Ludde

Ludde

27 januari 2010 22:05

Det är mycket som fastnar på bilderna om man inte ser upp. Husse plåtar ibland när man minst anar det. Kanske bäst att du håller dig till de fula mössorna...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sophia

Sophia

28 januari 2010 00:15

Vilka härliga bilder du har tagit! =D

http://gottisar.bloggplatsen.se

 
Laurence

Laurence

28 januari 2010 10:03

hon verkar lurig din matte. Super talande bilder.

http://saphira

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

28 januari 2010 11:55

Nämen, det är ju jätte snyggt med dina små assepassar på bilden... klart förhöjande! Dessutom hjälper du till att styla, var det en detalj för mycket kanske...... du är såå duktig, hoppas verkligen din matte kan uppskatta hjälpen hon får:-))
Kramar

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snokas

29 januari 2010 14:56

va lång du kan bli! tror mattekulan gör så med dig istället med mössan nästa gång du är busig!
slafspussar

 
Primo och Acke

Primo och Acke

29 januari 2010 15:31

Näääää vi ser inte ngt lurvigt alls! Klart att hon ( den där kulan) ska sätta ut dom bilderna på sin hemsida, fattas bara! Näää hälsa henne att vi kommer och biter henne i hasorna annars;) Tycker allt att ska det göras reklam så ska det göras PÅ RIKTGT, därmed var den saken slut diskuterad,punkt slut!
Tjenixen du ärade Kung av mössdemolering!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

30 januari 2010 00:10

Så stolta vi är över dej. Du kommer fortfarande ihåg allt vi har lärt dej. Fortsätt så.
Gosig tjuvhelg
pussar

http://lagottoflickorna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards