Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Don Juan Andersson......

Av Elliot - 19 januari 2010 02:19

Ja, så var det då Söndag och vi skulle hälsa på  i Borås. Jag vaknade tidigt och väckte husse  " Upp nu, Stella och Doris lääääntar jättemycket efter mig" sa jag. "på med kaffet och få upp Kulan"

 Äntligen var vi så framme...

  

Först kom ju Doris som skjuten ur en kanon....

  

Efter kom Stella

  

Och här kommer jaaaag... Don Juan Andersson  Guds gåva till brudarna. 

 "Jag är ung, jag är kung, jag är grann och populär" vrålade jag när jag hoppade över staketet och in....

  

Wow, Stella vad du luktar gott....

  

Men hur glad blev hon då på en skala....

  

Passa dig din lille fjant, jag gillar bara mogna killar, du är ju inte ens torr bakom öronen så håll dig du till Dorran fräste hon....

Nedrans surkärring!!!  Jag skiter i dig och lägger in en stöt på Flisa i stället

   

Flisa hade oxå kommit för att träffa mig. Tjena bruden, får jag lov att presentera mig " Elliot Kung av Upphärad"   sa jag...  Jaha, OCH.... sa hon. Vi kan väl gå in snacka lite  föreslog jag...

   

Nä nä, lägg av grabben, du sa snacka . Nä jag går ut igen....

   

Typiskt brudar, här gaddar dom ihop sig. " Fattar du trögt eller... håll dig till Dorran"

   

Här står jag då, helt knäckt ,förintad och tillintetgjord...

   

Jag skall i allfall pinka in mitt revir så det så, sen skiter jag i er och letar upp Dorran istället.  Dooooriiis var är du !!!!!

      

Jag kommer,jag kommer men jag har tappat mitt ena ben..

  

Som tur var hittade hon det i snön

  

Puh, vilken tur, här har hon fyra ben igen..

Tro nu inte att förnedringen var slut för min del. Jag hade ju blivit duschad och shamponerad  kvällen före,och trodde ju att det var för att brudarna skulle gilla mig, men ack vad man kan bedra sig. Vem åkte ner i källaren ???

  

För här skulle det klippas. Jag tycker att Lennart kunde klippt av Kulans fula håri stället, men det var mina lockar som föll..

  

  

Kolla, en hel påse med den finaste ull   

  

inte mycket lockar kvar,  (men det är ganska skönt)

  

När jag kom hem gick jag in i soffan och tyckte synd om mig själv, jag kanske skulle lagt in stöten på brudarna EFTER att jag blivit klippt!!!

 
 
Torsten

Torsten

19 januari 2010 07:20

Snygg du blev!!! Matte säger att tjejjer inte gillar killar som är för 'på'.....men hur ska dom annars veta att man är intresserad??? Sen behöver dom ju inte va så förbaskat sura, dom kan väl säga ifrån vänligt men bestämt, eller?!!!
Livet är konstigt ibland!
Puss på dej, Kungen! Hälsa min kära Kula!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

19 januari 2010 07:36

Nu har du ju fått värsta vårkostymen, ju! Snyggt! Min matte hon mesar omkring med sin nyinköpta rakapparat och törs bara klippa mina ben och tassar, fast det är öronen som väger flera kilo päls!
Tur att det inte var du som blev trebent. Då hade du inte kunnat pinka revir :-)

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

19 januari 2010 09:27

Ja du Elliot livet är inte lätt.
Dessa brudar som blir griniga för ungefär ingenting.
Ännu värre när de gaddar ihop sej!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Totti

Totti

19 januari 2010 09:32

Fattar bara inte hur de kunde motstå dig? Du som är kung, kändis och oemotståndligt söt? Kulan kanske ska anmäla dig til en charmkurs?

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

19 januari 2010 09:34

Jag förstår faktiskt inte varför du ska svassa runt med Stella o Flisa, de är ju gamla surtanter båda två, nej du, nöj dig med mig, så småningom kommer jag oxå lukta gott och då blir jag oemotståndlig, då är det bäst att du har skött dig annars kanske jag spolar dig...

Puss o kram hela dan

http://blondinstella.bloggagratis.e

 
Ressu

Ressu

19 januari 2010 11:09

Vad snygg du blev! Inte för kort - precis lagom.
Vad har de för "rakapparat"? Och vilket skär använde ni?
Matte klipper mig alltid med sax ... men funderar på en apparat.
Hörru - ge inte upp det här med brudarna, du vet ju att "kärlek börjar med kast".
Ha det riktigt kul och gott!

http://www.ressu.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

19 januari 2010 11:51

Det där med brudar Elliot är ett kapitel för sig själv...dom lockar en till sig med sina goa dofter, sen....MORR,FRÄS, stick och brinn din jävel!!! Så står man där med skägget i brevlådan och fattar nada??? ett mycket kompicerat släkte dom dät brudarna! Men ibland får man napp och dom vill ha en,så då får man passa på! Börja med lite lekinviter och låtsas som att du "bara" vill leka och ha kul, när du fått dom lite möra och trötta så kan du lägga in en Don juan stöt!
Tips från oss;)
Tjingeling i snö ovädret ( ja här kommer det massor igen) vi gillar matte stönar som ska gå och skotta ut bilen för att åka och handla ( hon har lovat oss ngt gott:) )

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

19 januari 2010 12:05

Hallå Kungen! Du är en mycket snyggt klippt kung! Du skulle nog ha väntat med tjejerna till efter källarbesöket. Fast tjejerna är väl lika fjompiga hela tiden. Ja menar - dom är ju bara tjejer... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

19 januari 2010 12:16

Så jäkla snygg du blev. Doris husse verkar vara lika suverän på klippning som våran papsing.
Första lektionen om surtanter verkar vara avklarad. Men ge dej inte. Rätt som det är kan du sätta in stöten.
gladpussar

http://lagottoflickorna.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

19 januari 2010 17:46

... För han är en riktig Casanova. Stark och vacker, alla tiders Don Juan ...

http://teamlagotto.blogg.se

 
Ästher

Ästher

20 januari 2010 06:03

Jamen ta dej en sväng hit vetja=) jag är ingen surkärring=)) tror det skulle bli supersöta små krulliga ulliga lagottolejon!! Och du blev såå snygg när du klippt dej!
puss på kunganosen från mej=)

http://leonland.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

20 januari 2010 09:45

kärringar! inte ska de gå runt o lukta gott om de ska fräsa åt en sen!! det är likadant här! här har vi en riktig teaser vid namn Smulan som först visar rumpan o sen svänger om o bits! va e det liksom?! hur ska r´om ha det?
slafspussar

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

20 januari 2010 19:02

Elliot så snygg du e!!!!
Dum brudarna hajar ingenting. Jag har två surkart runt mig hela dagarna. Ena dagen älskar dom mig, nästa dag hatar dom mig. Hur fan ska man orka med detta. Nä du, tacka vet jag Paddington han e en jädrans bra vän.
Killkram från Snygg-Göte !!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

20 januari 2010 22:51

Puss på dig snygging!! Läääängtar efter dig och dina goá kramar :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards