Kulans Elliot

Alla inlägg under december 2009

Av Elliot - 2 december 2009 01:05

Gissa om jag blev glad i morse när jag hörde en bil utanför.. Mia kom idag oxå  

Mera jobb och mera lön tänkte jag

 

Idag fick jag förskott på lönen

Mia hade handlat både bollar och leksaksben, men det tuggade jag sönder på två minuter så det fick jag inte behålla  

   

Beklagade mig lite för husse och han tyckte jättesynd om mig.

När vi hade fikat lite så skulle vi gå och hämta Zacco för jag skulle passa honom idag när hans matte var på "utbildning"för hon jobbar på människosjukhuset.

   

Men först tog Mia ut mig i min nya trädgård och viskade i mitt öra att det minsann finns ett godisträd där. Stella vet vilket det är men jag vågar nog inte berätta det för henne för då kanske hon blir avis.

   

Här är det.. jag hittade massor av godisar där  

   

Här har vi hämtat Zacco,han är alltid lika glad och så är han väldigt stark så han drog ner hela Kulan  för sin trappa men dom bilderna får jag inte visa för det är förnedringsbilder säger Kulan.

 

Tiddelipom som Torsten brukar säga, här är vi på väg till skogen och jag sitter fast i 10 meter lina för jag får inte vara lös på vägen

   

Här kommer i allafall en förnedringsbild på Kulan. Jag snurrade 10 m lina 4 varv runt ett träd ooch när hon skulle ta loss mig så fastnade hon i ett vattenfyllt dike  Jag låtsade som ingenting och Mia kissa ner sig,(men hon tog några kort )    

Kulan i dyn, vilken vacker syn he he he

   

Äntligen fri från linan, hej hopp Elliot skrott... 

  

Gullerumpa kallar Kulan mig för

  

Jag är jätteduktig på inkallning...

  

Visst är jag vacker

  

Efter en låååång promenad  och mycket godis så var det dags att gå hem .

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards