Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Kolla här då.....

Av Elliot - 27 december 2009 01:25

Yes,  kolla här vem som sitter bredvid Borås mest eftertraktade brutta

  

Hon sitter i miiiin soffa grabbar,luktar gott gör hon oxå, men vaddåå då, inte vet jag vad man gör åt sånt.... jo det spratt till någon sekund i kroppen så jag hoppade på Doris (??? ) men det var inte så poppis   

 

Det var iallfall kul att dom kom igår trots snöoväder

  

Dorran snodde naturligtvis mitt ben, ja hon är där nån stans under pälsen

  

Sen TA TA... var det dax för julklappar igeeen.. en är från Torsten (tack så jättemycket Torsten) och de andra från Stella och Dorran

  

Massor med godis blev det och en jättefin röd boll...  

När Boråsarna åkt hem så var jag dödstrött, och intog min favvoritställning.

  

I natt hade det snöat ännu mer så här står jag och väntar på Zacco för och gå ut och köra rally i snön,,

  

Här kommer han, galningen i fullt ös..

  

Tjena Zacco nu drar vi!!!

  

Och det gjooorde han.. den jäkeln bara drog förbi för det fanns en brud som lukta gott lite längre bort. VAD E DET MED ER KILLAR.. jag fattar ingenting ( och det är tydligen Kulan glad för ) men det är inte Zaccos matte kan jag tala om.

Jag blev lite sur på Zacco faktiskt  för jag hade tänkt att vi skulle ha roligt som vanligt, men han såg mig knappt, bara drägglade och mummlade nåt om tjejer suck.. 

  

Så jag sket i honom och gick in och lade mig framför brasan med en god cigarr.

 Ja nu är julen slut för i år och den siste tomten oxå , han slaktade jag idag.

Godnatt

 

 
 
Doris

Doris

27 december 2009 11:02

Vad är det för tjat om brudar som luktar gott???? Jag då??? Menar ni att jag på något sätt luktar illa??? Nu ska jag, som är väldigt sårad över all uppmärksamhet Stella får, dra mig in i något hörn och bara vara ledsen och tjura.....

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

27 december 2009 11:47

Nej Dorran du får inte bli ledsen, jag fattar ju inte heller vad det är som är så speciellt. Puss på dig GulleDorran
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

27 december 2009 12:21

Lilla lilla grabben...din tid kommer då du upptäcker tjusningen med brudar! Men då kanske även leklusten med andra killkompisar blir mindre och du får mera att konkurera om, så vi säger ta vara på "valptiden" tids nog får du andra bekymmer:) klart du hade fått tårta ( ja matte hade väl fått sno ihop ngt klet åt oss;) ) om du kommit, här är alla ALLTID välkomna så länge ngn är hemma!

Må gott...och det var ett jäkla fjäskande på att skicka julkappar runt halva sverige! ( egentligen lite avundsjuka;) )

Tjenixen på dig!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Rudi

Rudi

27 december 2009 13:22

Nu vet jag inte hur gammal du är Elliot. Men jag har fyllt två år och fattar fortfarande inte det där med brudar. Matte är jätteglad för det, för det bor bara brudhundar häromkring oss i skogarna. Det finns andra killhundar som springer som skottspolar mellan brudarna och inte vekar tänka på annat, varjen mat eller trafik. Stackars dom! Det är roligare att leka och äta tycker jag!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

28 december 2009 00:51

Var det någon som sa ÄTA? Det hör till mina favoritsysslor, även om jag tycker att det är kul med tjejer också. Lika kul som med killar alltså... Ingen större skillnad egentligen, men jag har ju inte fyllt två ännu...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

28 december 2009 01:12

Skit i luktagottbrudarna, det är lugnast så. Nu är mamsens nya dator på plats. Men inte mamsen, hon är fortfarande off. Men hon kommer nog igen sej, hon brukar det. Tur att du har fått en matte som är kulig.
pussar

http://lagottoflickorna.se

 
Torsten

Torsten

28 december 2009 07:14

Bra att julklapparna nu kommit till sina rätta 'ägare'!
Jo, det kan allt vara jobbigt som kille ibland...jag har väl inte heller riktigt fattat allt med tjejer än, bara att dom luktar väldans gott och att man vill göra konstiga saker då!
Ha en bra dag!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

28 december 2009 17:31

Lyllos dig Elliot!! Jag e grön av avund. Jag har stött på snyggingen en tid men jag har ju inte en chans. Hm!! Jag kanske försöker mer Dorran i stället. Ha det gött...så hörs vi!!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Sigge

Sigge

28 december 2009 18:41

Jag hade såååååååååå gärna bytt plats med dej där bredvid Stella.
Men inte sjutton hade jag legat så där stilla inte.
Nä man kan ha roligt med lukta gott brudar!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards