Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Julafton a la´ Elliot

Av Elliot - 25 december 2009 03:16

Idag på julafton så klädde jag mig lite extra  elegant...

kände liksom på mig att det var en speciell dag, och det var det.

Frampå dan stannade det en jättestor bil utanför huset och ur den rullades en stor stol???

  

Det var ju mormor Maij som kom, hon blev jätteglad när hon såg mig och det blev jag oxå, för jag har ju träffat henne där hon bor, och nu kom hon enbart för att hölsa på mig. Kulan trodde kanske att jag skulle bli lite skrajsen för den stora stolen, men inte jag inte..

  

Ja ja, Kulan jag är försiktig för jag vet att hon är ömtålig...

 

 

Så här glad blev hon  och det är min förtjänst säger Kulan, så visst har jag varit snäll på julafton

Lite senare kom familjen  Johansson , dom behöver man inte vara så försiktig med  för dom åker ju inte stol.

  

Emma fick en stor puss mitt på munnen för jag gillar ju tjejer    och sedan tyckte jag fakriskt att det var dax för lite käk

  

Kom igen då Kulan fram med skinkan.

  

Det var då attan att man skall behöva göra allting själv i det här huset....

  

Vi  dom käkade, och  sedan var det julklappar. Här hjälper jag Emma att läsa på paketen.

  

Mia fick en spikmatta som Emma ocj jag testar lite, och jösses vad man blir avslappnad av den

 

  

zzzzzzz. tog mig en liten lur med Anton..

 

  

Jag är en riktig livsnjutare säger dom...

 

  

Kan väl hända... men det finns faktiskt fler livsnjutare i familjen

 

  

Husse och Christer livsnjuter maltwhisky

 

  

Japp så var det slut på Julafton meeeen... det kommer en julafton till imorgon tralalala, för då kommer Stella och Doris hi hi det var ju det jag sa, jag får hur många julaftnar jag vill tralala...

 

 

 

  

 
 
Stella och Doris

Stella och Doris

25 december 2009 10:13

Fram med rakvattnet, fixa mittbenan, snart så kommer vi!!!!

Trevlig jul du haft, gott att se mormor Maij så glad :-)

Men du Elliot, var är julklapparna??

Kram så länge

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

25 december 2009 11:30

Det var väl attan att ni ska ha julafton hur många gånger som helst!!!
TUSEN TACK, Kulan för den jättefina 'snuttefilten', jag ligger på den och snusar för det luktar ju Elliot o Kulan!!!!
Här har vi stopp i avloppet idag...inte så kul enligt husse, för det är JÄTTEstopp!
KRAMAR o PUSSAR!
Ps. Pussa Stella, Doris och hela deras familj och säg att jag tackar jättemycket för julklappen! Ds

http://prinstorsten.blogg.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

25 december 2009 13:59

Vilken kulig julafton (igen) ni haft. Men nu undrar vi också, fick ni inga julklappar av tomten?
julepussar

http://lagottoflickorna

 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

25 december 2009 14:25

Jo men det är klart att vi fick :-) kommer mer bilder ikväll hi hi
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

25 december 2009 14:43

Tjena slipsnisse ha ha den där skulle vi( Primo) kommit och släpat runt dig i!! Näää vi var snälla igår eftersom vi visste att matte hade paket åt oss!! Vi bloggar senare idag...nu ska matte och husse dricka kaffe,sen till skogs med matte!
Tjingen lingen i skogen vi springen!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Rudi

Rudi

25 december 2009 18:09

Du är så jäkla snygg i slipsen. Om jag hade en så skulle den inte synas bland all min bröstbehåring, men på en slyngel som du var det helt rätt till jul! Vi har också två julaftnar i vår familj. Visst är det superbra?
Nu ska jag kvista ut i snöstormen!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

26 december 2009 01:09

Jag tror inte jag skulle passa i en sån där slips, men jag fick en tuggslips i julklapp, och den passar mig bättre. Klart att mormor Maij blev glad när hon fick träffa dig. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

26 december 2009 11:17

Puss, jäklar vad snygg du är i slips passar verkligen på en blivande gentleman. Men hur många julaftnar ska ni ha, vi får bara en. Vi ser att du tagit över soffan ja de där tvåbenta kan gott sitta på golvet.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Cesare

Cesare

26 december 2009 19:15

Skulle nog behöva lite tips på hur man fixar fram fler julaftnar ! Vore ju toppen om alla dagar blev julaftnar.. paket alla dagar, husse & matte hemma. Massor med gott käk!
Cesare

http://www.lagottocesare.bloggplatsen.se.se

 
Sigge

Sigge

26 december 2009 19:41

Jo en del som har det bra med flera julaftnar.
Jag hade ju inställd jul som min julhatande matte bara njöt av.
Snygg var du i slpsen.
Förresten så läste jag hos Stella och Doris att du förskt med "saker".
Men eftersom Stella föredrar mogna män har jag anmält mitt intresse

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Totti

Totti

27 december 2009 11:57

Ja, så bortkastat med snygga brudar på en spoling som du. Men jag är övertygad om att du lär dig snabbt. Du är ju en lagotto!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Totte

Totte

28 december 2009 15:27

Tjena Elliot!
Matte tycker du var väldigt snygg i slips! det klär dig verkligen!! :)

http://lagottototte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards