Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Dööö då Tomtejävel.......

Av Elliot - 21 december 2009 00:17


Idag fick jag " some secret information from Sigge . Han lärde mig hur dom gröna männen i skogen gör när dom smyger på fienden. Först låtsas man som ingenting.

  

Tjena Kulan, här ligger jag och bara  ser vacker och nybadad ut..

  

Fienden rakt framöver kl 12...

    

avancera.....

  

avancerar lite till...

 

 och lite till....

  

Got you..    he he  no mercy !!!

  

Men dö då tomtejävel... ja du ser Sigge jag fick han till slut he he he

Kulan säger att om jag håller på så här så får jag inga julklappar.. men det tror inte jag på för jag har sett paketen  

Ja det var lite av det jag sysslat med idag förutom att jag har badat, skall nämligen träffa tjejerna imorgon  ja Stella och Doris då alltså och fira lite tidig jul och då måste man ju vara fräsch säger Kulan 

Hörde att det var snöstorm i Skåne ikväll, vi har faktiskt inte fått så mycket snö här så jag försökte hjälpa till i morse när Kulan sov för jag tänkte att hon skulle bli glad då.. Kulan hör inget när hon sover och husse hade gått upp så då tog jag hans täcke och fixade en egen snöstorm, kan väl säga så här .. det var inte poppis!!!  Kvittar vad man gör så blir det aldrig bra tralalala,, men jag är glad ändå

för dom skratta båda två :-)

Nä nu ska jag gå och slagga så jag orkar imorgon

  


 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

21 december 2009 01:03

Så Sigge håller på att lära upp dej till cobatsoldat?
Men har du gjort snö av täcket!!!! Har du inte nog med snö ute? Kan ju berätta att ett gäng hade kuddkrig en gång, med papsens goaste dunkudde. Det var långt innan du var född. Papsen blev matt i hela kroppen och mamsen dammsög dun i minst ett halvår. Du får trösta matte och husse med detta. Snyggt anfall mot tomten, det var helt klart en förklädd fiendetomte som skulle sno Kulan.
pusselipussar och kramar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

21 december 2009 07:16

Aaataack!!! Elliot, du är ju lite busig du!! Jo, det ska jag säga dej att julgranar är bra, särskilt när man är liten....Förra året så använde jag julgrans-mattan som toalett, antagligen för att det stod just ett träd där! Den gamla mattan blev slängd, men nu ligger det en ny där.....
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Sigge

Sigge

21 december 2009 08:31

Hoppsan!
Mina tips var inte riktigt meningen att du skulle praktisera genom att mörda jultomten.
Tänk om dina människor sparar dina paket till nästa år!
Snöstorm inne, det var inte populärt antar jag.
Ska meddela Kasper att du leder budgivningen.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

21 december 2009 10:29

Julsanering verkar det som du håller på med. Tänk vad snabbt det ska gå att städa undan julen sen för det lär inte finnas en tomte kvar. Våran matte fick ställe in pepparkakshuset i ett glasskåp för det var en viss tjej hos oss som tänkte knapra i sig det.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

21 december 2009 13:53

VILKEN "stridis" du är!! Jösses du måste nog söka till jägarskolan uppe i norr!! Outstanding är bara förnamnet!
Matte vågar inte sätta fram sådana lurviga tomtar här, fattar ej varför????
Vi är ju vuxna nu ( och jävligt korthåriga) så kanske är vi lite lugnare....?
Ha en jäklgt bra dag idag....

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

21 december 2009 16:08

Ojojoj! Har du dödat tomtejäveln? Hur ska jag då få mina julklappar? Tänk att du fixade en lokal snöstorm i Upphärad. Husse säger att det inte är tomtejäveln som kommer med klappar. Det är tomtenisse som kommer med dom - vilken tur...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

21 december 2009 22:05

Vill bara meddela att jag är beredd att gå väldigt långt innan jag släpper ifrån mig Sigges barrningsfria gran. Så jag har höjt ditt bud.
Väldigt listig attack på tomten, stackarn, men han hade antagligen förolämpat dig med att ifrågasätta att du varit riktigt snäll och lydig hela året! Rätt åt´en i så fall!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Ressu

Ressu

22 december 2009 00:19

Elliot - Elliot - Elliot ...
så här precis före jul ska man vara snäll. Det har du säkert lärt dig till nästa år. Jag tror i och för sig att du kommer undan utan att bli utan klappar den här gången, för dels är du så liten och dels är du bara såååå söt!
Hoppas du får en härlig dag med Stella och Doris och så hoppas jag att julen blir fantastiskt bra på alla vis!
Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
Sigge

Sigge

22 december 2009 20:01

Ledsen Elliot men du förlorade bidgivningen o julgranen.
Men häng inte med svansen för det, kommer snart en ny jul och en ny gran!
Ha en riktigt GOD JUL!!!!!!!!!!!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Stella och Doris

Stella och Doris

23 december 2009 00:56

Ett litet tips Elliot, nu när det har snöat, gör en snöängel på sista pinkrundan, matte blev jätteglad,nu får hon vara uppe en stund till, bara för hon vill inte ha snöiga hundar i sängen :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards