Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Julstökigare.....

Av Elliot - 20 december 2009 01:49


Jaha, igår var det julstök men idag är det julstökigare så vi hinner inte blogga idag säger Kulan

  

men vi hoppas att ni får en trevlig söndag

Pussar och Kramar fråm mig  


 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

20 december 2009 02:10

Som ni håller på med julstöket. Här blir det inte mycket gjort. Mamsen har fått nån bacill. Men vi har nog gosat henne frisk till i morgon.
julepussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

20 december 2009 12:09

Tipp, tapp, tipp, tapp.....ta det lugnt i julstöket...

http://prinstorsten.blogg.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

20 december 2009 12:10

Amalia och henns syrror!! Fyy vad ni julstökar!

Men du Elliot jag ser att du håller matte och husses plånbok igång med alla små "påhitt" av trasiga grejjor;) Men tomtenissarna är ju helt bedårande, ta för fasen inte sönder dom!!! Vacker sång till Torsten:)

Ska åka till trimmet med odjuren snart
Tjong bong dagen lång!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

20 december 2009 12:19

Stöka på ni! Ganska stökigt här också med skottning, pyntning och matlagning.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

20 december 2009 18:48

Här råder friden!
Matte var på sista julmarkanden igår och nu är julstrejken inledd.
Inget stökande alls, här ska det läsas bra böcker, gå i skogen och göra ingenting.
Noll julfirande och matte njuter.
Men Elliot var rädd om vättarna.
I skogen bor det såna och de ska man ha respekt för!
Förresten så leder Kasper budgivningen om granen just nu

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Stella och Doris

Stella och Doris

20 december 2009 23:14

Ja, det stökas och bökas, hörde att du försökte ordna egen snöstorm inomhus med husses täcke, du är allt väldgt påhittig du :-)

Ses i morgon!!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

20 december 2009 23:55

Jaa, nu stökas det nog lite överallt, äntligen lite julstämning! Elliot!!! du blir ju snyggare för var dag som går........ men det var värst vilket tuggbehov du har...vad ska din matte kunna hitta på som du inte kan mala ner på nolltid?? Kram på dig och din familj din buse!!!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards