Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Japp, då var det slut på det roliga......

Av Elliot - 15 december 2009 02:01

Suck, måndag igen och Doris och Stella har åkt hem. Stellas matte Lotta har ju redan berättat på sin blogg hur vi har haft det här på nätterna. Stackars stackars min husse, jag vet inte vad Kulan sysslar med, undrar om hon vill göra sig av med honom . Men det måste väl finnas nåt lugnare sätt i så fall!! 

              Här har man börjat slava igen minsann

  

Fan oxå nu skall hon börja med babyfiltarna igen, jag VILL INTE jobba

   

Jag kan diska istället så kan du hålla på med det däe tjafset.

Gud vad det blev tomt när tjejerna åkte hem. Stella har blivit riktigt bortskämd hemma hos Mia nu när jag tog hand om hennes lillasyster.

  

Kolla här va, f-n va hon ser fånigt lycklig ut

  

själv hade jag ju den här galna tjejen i sängen

  

inget mjukegos här inte

  

Men... kolla här vilket gos Stella har med Anton och Johan

  

hon fick till och med lösa melodikrysset ja jag säger då det.

På söndageftermiddag ringde Lotta och sa att flyget blev fördenat 3 timmar

  

Yipiiiii då får vi stanna lite till!!!!  

Dorran längtade nog efter sin matte, det gör ju småungar

  

Medan Dorran väntade på matte o husse väntade jag på godis.

Ja som sagt nu har dom åkt hem så nu får det bli bara Zacco istället, och imorgon skall det bli snö säger Kulan.

Godnatt

 
 
Stella och Doris matte Lotta

Stella och Doris matte Lotta

15 december 2009 07:55

Du vet väl det Elliot att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Snart får du ju träffa brudarna igen och snart så kommer tomten, du har väl inte glömt att skriva önskelista???
Ha en bra dag i snön, kan tala om att tjejerna här blev alldeles galna när vi kom ut i dag :-)

Puss o kram hela dan

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

15 december 2009 08:00

Nej för satan Elliot, glöm inte önskelistan! Förra julen hade inte jag hajjat det här med jul o tomte o allt, så jag hann inte få iväg min lista....Blev utan det mesta :(
Förstår att det blev tomt när brudarn for, men du måste ju hålla ordning på Kulan så att husse får sova på nätterna!
Ha en fin dag!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

15 december 2009 14:05

Önskelistan Elliot öööönskelistan...glöm inte den! Massor med brudar och slafsiga ben är våran melodi:)

Här snöar det massor JIIIIIPPPIIIII!! Vi ska ut nu ropar matte för det börjar bli mörkt även om snön lyser vit....och hon ska ut och köpa cigg....jävla skitmatte, dom pengarna kunde hon ha slösat på oss!!!

ha det gott nu ska vi ut och kissa med vår s..p.!!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

15 december 2009 14:45

Det tycks gå livat till på nätterna hos er. Stackars din husse. Hoppas han får sova hela natten nu när tjejerna har åkt hem.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

15 december 2009 22:32

Bäst att du vaktar husse om nätterna så det inte händer hemska saker. Förstår att du saknar flickorna, du har ju varit van vid många vovvar. Du kan få adoptera Aldo om du vill. Han är väldans leksugen alltid. Hjälp nu Kulan med syarbetet så det tar slut nån gång.
lekpussar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards