Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

VILKEN NATT DET BLEV.......

Av Elliot - 12 december 2009 01:15

Ja ja, ta det lugnt nu för det är inte alls som ni tror. Nej då.... vem tror ni fick ränneskitar och kräkningar????  jodå.. undertecknad naturligtvis.

Och det när man har en brud i sängen!!!! kan det bli mer skämmit.  


 Det var jättesynd om mig, tur att Kulan är uppe så sent på nätterna så hon kunde gå ut med mig med jämna mellanrum. Kl 04.30 tog husse över, ja inte med skitandet alltså utan med att gå ut med mig :-)  Men jag var jätteduktig och sade till varje gång så det hände inget inne  Så idag har det vankats kokt ris och fram på dan blev jag pigg igen .

Men jag har kommit på att det är nåt fel på Doris.

 DET FATTAS NÅT!!!

  

Hon har ju ingen snopp!!!! mycket märkligt hm...

  

retade henne lite för det he he

  

men sen pussades vi lite  


Rätt som det var kom Mia med Stella, hon hade haft det jättebra hos dom. Fick ligga i Christers säng och blivit allmänt bortskämd.

  

Jag var ju tvungen att beklaga mig lite för Mia om min natt och hon tyckte jättesynd om mig.

  

Så här sitter Stella i soffan hon tror nog att hon är en människa eller...


Vi var allt ute idag och rejsade  runt men kameran fick stanna hemma för det regnade och vi har lånat Lottas kamera , men nu har dom ju lovat att vi äntligen skall få lite kallare och snö i nästa vecka.

   Stella och Dorran hjälpte Mia att kolla in bloggen

  

Själv låg jag bara och såg allmänt vacker ut.

Och i natt skall vi sova, det kan jag lova...

 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

12 december 2009 01:51

Vilken otur. Bli så dålig i magen när du har tjejbesök. Har du ätit något konstigt, kanske en trådrulle? Hoppas du blir bra snart igen. Söta är ni minsann. Men vi tycker synd om dej. Nu vill vi bara säga Gosehelg till er alla
pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

12 december 2009 09:17

Usch då, det där lät ju inge' kul, 'rännskita' när du har besök...Men, men, det är sånt som händer!
Stella är ju så dö-söt när hon sitter i soffan, fast det är hon ju alltid!
Visst är det lite konstigt att inte alla har snopp??! Det tog ganska lång tid för mej att fatta det faktiskt, men nu har jag ju förstått att det är så och att man faktiskt t.om kan finna det attraktivt :)
Ha en bra lördag mina vänner och hälsa Kulan o Mia!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Stella och Doris matte Lotta

Stella och Doris matte Lotta

12 december 2009 13:55

I dag har jag varit och handlat till dig Elliot, det blir en överraskning!!
Pussa på mina tjejer och tala om för dem att jag SAKNAR DEM MASSOR!!!

Vi ses i morgon!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

12 december 2009 18:01

Men lillgubben då! Rännskita och damer i sängen....inte kul nu till jul och få ändan kladdig och ful!!! ;)

Men du är ju en stark gosse så nu ska du se att det åter blir fart på dig! Vi tackar för tasshållningen i morgon....Jag kommer ha en hund som är skitfult klippt, men jag orkar inte!!! För mig är han vackrast endå:) Jo ska klippa liiiite till,men sen får det vara!! Ska för fan upp kl 03 i natt, så det blir tidig säng....hmmm kommer inte funka...
Puss och kram!!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

12 december 2009 21:28

Ja du Elliot! Nu kom du på nå´t. Tror att du ska ta ett snack med Zacco om det där. Han kan nog förklara hur det hänger ihop.

Det där med magen får man ta. Allt man äter är inte så bra, men det får man ta. Käka på du...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

12 december 2009 23:04

Elliot din stackare, hoppas att du mår bättre nu så du kan busa med brudarna. Jag säger bara Stella , Stella super cool. Jag tror jag skulle vilja dejta Stella men jag e rädd att Stina min pudlatjej skulle bli sur. Så jag får nog bara drömma om Stella. Jag tror att jag går och lägger mig på en gång.ZZzzzzStellazzzZZZZStellaZZZzzz

http://colliepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards