Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Jag är den bästa medecinen....

Av Elliot - 9 december 2009 01:25

Gissa vem som kom till mig idag? Jo,Anton. Han mådde inte bra idag för han har migrän, så Kulan åkte och hämtade honom för hon sa att om han bara fick träffa mig så skulle han må bättre. Och hon hade rätt för när han och jag hade sovit ett par timmar så piggnade han till och följde med ut. "Iprenmannen"....släng dig i väggen för jag är mirakelmedecinen.

  

Åh Anton du är min hjälte

Zacco var oxå med i skogen

  

Här hittade jag ett dike och fick fullkomligt fnatt, men det enda som syns är min ända för Kulans lånekamera hinner inte med. SKITKAMERA. F´låt Lotta men så är det!!!

  

Släpp pinnen din lille fjant morrade Zacco, men det sket väl jag i. Han skall inte tro att han bestämmer för att han e störst.

  

OK då din lille lurvetuss, vi kan väl hålla båda då för annars börjar du väl gråta

  

Hade inte din matte varit med så hade jag bitit dig i hälsenorna, sa han.

När vi kom hem så åkte jag naturligtvis in i duschen igen.... Fattar inte varför, jag hade ju redan badat.

  

Som straff tuggade jag på Kulans fula foppatoffel igen.

   

Sedan torkade jag av mig på husses tröja för INGEN bestämmer över mig Kungen af Upphärad.

Hej tjingeling I´m the King 


 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

9 december 2009 02:05

Värst vad du stiger i graderna. Nu är du medicinman också. Ja, det finns inget som du inte kan min kung. Så jäkla söt och go du är.!!!!!!!!!!!!
Nu kan din gamla mamsing sova för jag har läst din blogg
Nattis min Kung Af Upphärad och massor av pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

9 december 2009 07:10

Det är bra Elliot, låt ingen styra dej....:)
Dom där foppa-tofflorna dom är stört omöjliga att förstöra, har försökt, men det enda som syns är lite märken från tänderna....Kanske Du lyckas till slut!
Ja, till mej sa dom iallafall att man var stor när man lyfte på benet, det blev ett jäkla hallå, men inte vet jag om jag blev värst mycket större inte!
Ha det gott o pussa Kulan!
Kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Rudi

Rudi

9 december 2009 10:12

Att torka sig på en tröja har jag inte försökt men efter duschar och måltider torkar jag av mig noga på mattes och husses sängöverkast. Jag gnor runt hela sängen fram och tillbaka tills det känns rent och torrt igen, främst runt munnen. Jag tycker att det är snyggt att den nedre delen av överkastet har en annan, mörkare lite flammig nyans än resten av det. Det tycker inte matte.
Tusskram

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Primo och Acke

Primo och Acke

9 december 2009 12:07

Klart du är medecinmannen! Du är väl för tusan en Lagotto i fullformat ( ja inte riktigt fullformat ännu) :)

Foppatofflor fanns inte i våra ungdomsdagar så tuggat på dom har vi inte gjort, däremot så tar alltid jag ( PRIMO) en sådan och lägger mig sedan med en i fåtölj eller säng...Varför? ja inte fan vet jag!

Ligga på klädhögar och liknande är livet (tycker jag ACKE) Sehr shööönt!
Tjillevippen på dig och matte ropar att du ska hälsa Kulan!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

9 december 2009 21:32

Tråkigt att behöva dela pinne med den där Zacco. Tycker att du hade kunnat få en egen. Vilken duktig iprenhund du är. Tofflor är mums. Jag brukar norpa någon av mattes när hon smiter iväg utan mig. Eftersom det brukar bli lite hallå när hon upptäcker det, brukar jag numera ligga och tugga lite på en av dom utan att flytta den så långt. Jag tror inte att hon har upptäckt det... Toffelkram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Stella

Stella

9 december 2009 23:27

Det pratas om att vi ska komma till er i morgon, e det där semestern är??
Sov ni så gott i natt, efter att ni bloggat SENT... så kommer vi och väcker er i morgon, jag har satt min väckarklocka på 07.00 så vi är hos er vi 08.15, bra va??? :-))

Natti natti och puss på nosen

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards