Kulans Elliot

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Tvagning och klippning...Borås och brudar

Av Elliot - 6 december 2009 23:52

Tjena

Det blev ingen blogg igår för kulan var trött, tror fanken det hon stog ju marknad hela dagen och blev beskådad., och inte fanken var det nån som köpte henne he he. Men jag tyckte allt att det var väldigt skönt när både hon och Mia kom hem på eftermiddagen.

Men så vidare värst trött kan hon ändå inte varit för på kvällen lockade hon mig med sin allra lenaste röst "Kom Elliottentotten så skall vi göra dig fin " Godtrogen som man är så kommer man ju,  men va i he...te VI HAR OXÅ EN TORTYRKAMMARE... Så dusch blev det med shampo och allt. "Du måste ju vara fin imorgon Elliot när du skall träffa brudarna" sa hon " då skall man va ren och fin och lukta gott" och jag skötte mig ju som vanligt exemplariskt, det är ju bara att tiga och lida. Jag blev lite sur när hon sa att jag såg ut som  en dränkt katt ..hmpf.. "du är  nog inte så vacker själv när du står där" tänkte jag, men jag sa inget jag bara skratta lite inombords  

Och så äntligen for vi iväg till Borås, Glad i hågen sprang jag in och pussade på Stella    och Doris      men vad händer då!!! jo då hör jag den lena rösten igen " Kom Elliottentotten" och så åkerman in i en ännu större TORTYRKAMMARE för nu skall man bli klippt oxå. Men det var faktiskt inte alls farligt

  

  

Titta så fin jag blev där jag ligger hos Lotta, jag ser allt att Dorran beundrar mig :-)


Efter klippningen  gick vi ut. Det finns en stor fotbollsplan där man kan springa

  

Kolla vilken fin väst Stella hade köpt till mig " Det måste ju synas att vi hör ihop" sa hon

  

Så jag hör ihop med Dorran oxå.. två brudar.. man är väl Italienare   


  

Loootttaaa, har du nåt käk eller...

  

Yes det finns mat i Borås oxå.  Det blev en lyckad dag  med mat o bus

  

Stella var lite sur för hon ville nog ha mig för sig själv,  men jag viskade till henne att hon inte behövde vara sotis    och jag vet var hon och Dorran skall va när deras tvåbeningar skall på "hundfri semester" ( smaka på det hemska ordet). Jo jaaaag skall passa dom Hurraaaa. Så då syns vi snart igen.

Nu är vi hemma nöjda och trötta och min husse tyckte oxå att jag varit så duktig idag så jag fick en cigarr.

  

Syns i morron


 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

7 december 2009 00:38

Så fin du blev....men så värst mycket klippt blev det väl endå inte....ja huvudet ser jag ju på, så tjusig så!!

Vet du...jag är skit trött, Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......snark puuuuuh!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

7 december 2009 01:27

Vilket bra besök hos stella och Doris. Så fint Lotta har klippt dej, du är vackrare än någonsin, om det kan vara möjligt. Helsnygg väst du har, klart du ska vara lika snygg som dina tjejer. Mamsen vet att du är duktig i alla lägen.
Herre tid så vi saknar dej. Men vi tröstar oss med att du har det bäst.
pussar min Kung Af Upphärad

http://lagottoflickorna

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

7 december 2009 01:37

Det där du trodde var en get är JULTOMTEN. Han är så snäll.
Han kommer på julafton och har med sej paketer till alla. Så var inte rädd, du kommer att få jättemånga kuliga paketer att öppna.
pussar pussar pussar våran alldeles egna Kung Af Upphärad

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

7 december 2009 07:17

Himla tur att hon är kvar....ja, Kulan alltså!!!
Så då har du blivit badad o klippt, mycket du hunnit med nu på den korta tiden du varit där borta! Men snygg är du ju som få och västen du fått var ju jättefin!
Ha en bra måndag, Eliottentotten!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Totti

Totti

7 december 2009 10:41

Du lever i den bästa av världar, hoppas du vet om det. Och så ska du få ha tjejer på rummet också. Själv har jag nästan bara killkompisar av någon anledning. En klar brist i vårt umgänge.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

7 december 2009 11:10

Dorran saknade dig massor i gårkväll, själv saknade jag faktiskt kulan och morfar mest..
Hrmpf hörde att du ska till Mia idag, hon är forfarande MIN, bara så att du vet!!

Nä, bara skojar med dig, du är allt bra söt o go du!!

Puss o kram hela dan

http://blondinstella.bloggagratis.e

 
Ludde

Ludde

7 december 2009 18:54

Du blev ju riktigt stilig i rocken. Med den nya frisyren också kan du nog charma vilken tjej som helst! Duktig du är som ska passa brudarna sen. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

7 december 2009 20:00

Snygg frissa och luktar förstås gott också. Och brudar. Du seglar i medvind just nu, eller hur? Passa på och njut! Själv är jag smutsig, otrimmad och inte en brud i sikte. Suck!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

7 december 2009 20:12

Ja du Elliot du har det bra du.
Brudar hela tiden.
Min matte försökte ju sälja sej eller om det nu har allt hopkok från naturen även på söndagen så det var passa hus.
Men ingen köpte henne då heller bara massor av allt hopkok.
Men du jag vet av erfarenhet att brudar tilltalas mer av att man luktar manligt av spagropar oh annat trevligt inte snuskigt stinkande schampoo

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elliot - 4 maj 2011 00:45

I´m back..... Äntligen är jag här igen, ni tror väl kanske att jag har gått upp i rök .... och det för mig osökt in på min senaste eskapad. SE OCH LÄR (hur man inte skall göra)   När Kulan kom hem från jobbet i går ställde  hon sin handväska p...

Av Elliot - 25 mars 2011 00:09

"ELLIOT!!!!! res på dig, jag ser att du har hittat på något", sa Kulan när jag låg så här fint i min säng. "Nää jag är bara lite trött", sa jag..    "ELLIOT!!! jag vet att du har hittat på nåt för det är bara då du ligger där!!     Fasen oxå, nu ha...

Av Elliot - 9 mars 2011 00:13

Hallå där nu är jag tillbaka...... Häromdagen hade Kulan handlat en hel kasse mat bara till mig,  mums... trodde jag       "Men ELLIOT, låt bli maten,"" skränade Kulan.    Klart det är min mat", sa jag "det är ju en hund på bild på påsen ,då ä...

Av Elliot - 24 februari 2011 23:15

    Hallo hallo,Elliot calling. Ser ni mig???      I måndags så sa Kulan till mig att " Nu Elliot så skall husse och jag tapetsera, måla och byta golv i TV-rummet, så du skall få åka tilll Mia på sportlov några dagar"  Och inte blev väl jag specie...

Av Elliot - 17 februari 2011 01:28

   Ja, som sagt Sacco har ju varit här och sovit över. Han kom med sin matte i lördags förmiddag. "Nu skall du stanna över natten här hos Elliot" sa hon " för husse och jag skall på fest"      Vaaa. "Ska JAG SOVA HÄR" sa Sacco helt förskräckt, ...

Presentation


Man är väl Itaienare...

Klocka

>

Väder

Vädret Trollhättan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards